De wereldwijde recessie zal volgens topeconomen pas kunnen verwacht worden met Kerst. Het is dus nog geen tijd om onze uitgaven op hun beloop te laten. Meer dan anders onderhouden we een hechte band met ons budget om niet voor akelige verrassingen komen te staan.
Het goede nieuws is echter dat ook tijdens deze moeilijke economische tijden mensen zich blijven verwennen. Alleen de manier waarop is lichtjes gewijzigd. Vrouwen en ook steeds meer mannen zijn op zoek naar goede thuisverzorgingsproducten om het resultaat van hun salonbehandeling langer te kunnen aanhouden en zo een volgend bezoek aan hun favoriete centrum iets langer uit te stellen.
Het spreekt vanzelf dat goedkopere merken hiervan sterker profiteren dan de duurdere, meer luxueuse gamma’s. Daarom lanceert Maystar deze zomer een aantal nieuwe basisproducten in haar goedkopere Defàcelon-lijn. Voortaan vind je naast de Helix Regenium Crème (op basis van slakkenslijmextracten) en de Parel & Kaviaar Crème ook Demak’Epress, een zachte reinigingsmelk en tonic in één, Instant Lift ampullen met algenextracten en een verzorgende Hand- en nagelcrème. Alle producten zijn samengesteld uit ingrediënten van hoge kwaliteit, oa. Aloë Vera en hyaluronzuur, en heel redelijk geprijsd zodat alledaags gebruik en het aanhouden van de huidige levensstijl voor iedereen mogelijk is. Extra zelfvertrouwen en minder stress ligt zo terug binnen ieders handbereik.
Te verkrijgen bij professionele schoonheidsspecialistes.
29 juli 2009
Let op uw budget met Defàcelon
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten