De laatste nieuwkomer in de voedingssupplementenindustrie is Glowelle. Dit drankje, geproduceerd door Nestlé, zou de schoonheid van de drinker verbeteren. Glowelle schijnt de binnenste en buitenste lagen van de huid te hydrateren. Het dieetsupplement, bedoeld voor vrouwen, is echter nog niet goedgekeurd door het FDA.
Het schoonheidsdrankje beweert anti-aging eigenschappen te bezitten. Het bevat een mix van hoogwaardige antioxidante vitaminen, phyto-nutriënten en planten- en fruitextracten.
Het helpt de tekenen van anti-aging te bestrijden door de huid van binnenuit te voeden en te beschermen tegen de vrije radicalen.
Glowelle 1 x per dag drinken, zou reeds voldoende zijn om de huid te verbeteren. Het is beschikbaar in 2 formules, nl.: een flesje, klaar om uit te drinken, en een kit met poedersticks voor 7 of 30 dagen.
Glowelle bestaat in 2 smaken:
°° Natuur framboos-jasmijn smaak
°° Natuur granaatappel-lychee smaak
Het product is echter geen geneesmiddel of voorkomt ziekten
Momenteel is dit schoonheidsdrankje nog niet te koop in Europa. Het is wel voor beperkte tijd exclusief beschikbaar online bij www.neimanmarcus.com of in de Neiman Marcus winkels in Amerika.
Nog even geduldig afwachten dus ...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten